Denne side er ikke egnet til visning på en smartphone.
Det anbefales at bruge en computer med en større skærm.

Tilmeld event

  Hjælp
Her kan du finde alle de events du kan tilmelde dig.

Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis:

  • Arrangør: Hvem er arrangør af eventen?
  • Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)?
  • Event titel: Hvad er titlen på eventen?

Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op.

Udfyld felterne og tryk Gem. Du er nu tilmeldt.

Bemærk du kan også finde alle de events, der er relevante for dig, ved at se under din forening og menupunktet "Events".


Søg anden event

Der er lukket for tilmelding, da tidsfristen er udløbet
Event Titel Landsstævne Aalborg 2022
Arrangør Dans Danmark
Dato 18-07-2022 00:01 - 23-07-2022 23:59
Pris 25,00
Sidste dato for tilmelding 09-07-2022

Tilmelding til


Dans Danmarks og Spillemandskredsens Landsstævne i Aalborg


18. - 23. juli 2022 



Bemærk:
På tilmeldingen vil der være en pris på kr. 25.00. Denne pris er et administrationsgebyr for hver person der tilmelder sig.
Gebyret bortfalder dog ved tilmelding af ”Hjælper over 18 timer”, ”Efterbestilling” og ”Barn 0-4 år”. (Beløbet bliver fratrukket under bestilling af stævnemærke.)







Navn
(*)
E-mail
(*)
Gentag e-mail
(*)
4. Adresse
(*)
5. Postnummer
(*)
6. By
(*)
7. Telefon - skriv uden mellemrum
8. Mobiltelefon - skriv uden mellemrum
9. Vælg dit stævnemærke (Alder,medlem hjælper o.s.v)
(Regionsrepræsentant er kun efter aftale med stævneudvalget.
Hvis du vil melde dig som hjælper så læs vejledningen)
(*)

Hvis du har valgt stævnemærke som medlem af Dans Danmark eller Spillemandskredsen, skal medlemsnummer og forening/enkeltmedlem angives herunder:

----------------------------------

10. Medlemsnummer i Dans Danmark eller Spillemandskredsen
11. Vælg Forening, Enkeltmedlem eller Spillemandskredsen (Har betydning for evt. camping/skolelogi)
---
12. Jeg deltager i en regionsopvisning.
----
(*)
13. Gruppenavn, hvis I vil give opvisning som egen gruppe. (Udfyld også felt 14)
14. Telefonnummer til kontaktperson for gruppen
----
15. Stævneemblemer kan ikke længe bestilles. Kan evt. købes på stævnekontoret.
16.Antal. Børne T-shirt kan ikke længere bestilles.
17. Størrelse: Børne T-shirt kan ikke længere bestilles.
----
18. Antal: Dame T-shirt kan ikke længere bestilles.
19. Størrelse: Dame T-shirt kan ikke længere bestilles.
----
20. Antal: Herre T-shirt kan ikke længere bestilles.
21. Størrelse: Herre T-shirt kan ikke længere bestilles.
----
22. Fane. Jeg tager en foreningsfane med

LOGI PÅ STÆVNET:

----------------------------------

23. Vil du bo på stævnecamping eller skolelogi, eller finder du selv logi andet sted?
(Typen af evt. logi vælges i de næste felter)
Skal udfyldes af alle
----
(*)

HVIS DU VIL BO PÅ CAMPING:
Skal ét af felterne 24, 25 eller 26 udfyldes

----------------------------------

24. Enten: Jeg BESTILLER EN PLADS til et telt/campingvogn på max. 6,5x8 m. på:
(Husk også at udfylde felt 27 og 28.)

25. Eller: Jeg BESTILLER EN PLADS til et telt/campingvogn på max. 6,5x16 m. på:
Pris kr. 240,-. (Husk også at udfylde felt 27 og 28.)

26. ELLER: Jeg vil bo på camping, MEN EN ANDEN DELTAGER HAR ALLEREDE BESTILT EN PLADS PÅ:
(Husk også at udfylde felt 28.)

27. Type på campingenheden.  Skal udfyldes hvis du har bestilt en plads.
(Hvis du har udfyldt pkt. 26 skal du IKKE udfylde dette felt)

28. Skriv et telefonnummer der er campingenhedens bestillingsnummer.
(Alle der bor på samme enhed skal skrive samme nummer)

29. Jeg bestiller også plads til et fællestelt: Maks. 6,5 x 8 m. Kr. 240, Maks. 6,5 x 16 m. kr. 450.

HVIS DU VIL BO PÅ SKOLELOGI:

----------------------------------

30. Jeg bestiller skolelogi

Campingpladser og skolelogi fordeles foreningsvis, så vidt det kan lade sig gøre, men ved at angive et alternativt gruppenavn herunder kan I blive indkvarteret sammen på tværs af foreninger

----------------------------------

31. Alternativt gruppenavn:

DANSEARRANGEMENTER

----------------------------------

32. Kursus "Sjove danse fra ind- og udland." Torsdag kl. 13:30 - 16:30. Pris kr. 75,-
---.
33. Kursus "Vi danser rundt i Thy,Vendsyssel og Himmerland. Torsdag kl. 09:30 - 12:00. Pris kr. 75,-
---
34. Kursus "Seværdig dans." Tirsdag kl. 13:30 - 16:00. Pris kr. 75,-
----
35. Kursus "De glemte danse fra Mandø."  Fredag kl. 13:00 - 15:00. Pris kr. 75,-
----
36. Kursus i Engelsk Vals og Cha-Cha-Cha. Fredag kl. 10:00 - 12:00. Pris kr. 75,-
----
37. Åbent bal ved Ungefest. Mandag kl. 21:30-23:30. Pris kr. 30,-

SPILLEMÆND

----------------------------------

38. Jeg tilmelder mig som spillemand på instrument:
----
39. Jeg tilmelder mig som aktiv spillemand til rådighed på vagtplan m.v. (15 timer)
(KUN HVIS DER ER VALGT VOKSENSTÆVNEMÆRKE)
----
40. Jeg deltager i stævneåbningen som spillemand
----
41. Jeg deltager i Kirkekoncerten som spillemand. Gratis (Inkl. 2 øvegange mandag og tirsdag.)
----
42. Spillemandsworkshop med egnsmusik. Pris kr. 75,-. Torsdag kl. 13:00 - 15:30

SPILLEOPGAVER FOR GRUPPER

----------------------------------

43. Gruppenavn, hvis I vil spille ved f.eks. småkoncerter. (Udfyld også felt 44)
----
44. Telefonnummer til kontaktperson

BØRN OG UNGE

----------------------------------

45. Alder. (Skriv kun et tal)
46. Jeg deltager i opvisninger.
47. Jeg har min egen dragt. (Kun for børn og unge.) -
48. Jeg ønsker at låne en dragt. (Kun for børn og unge.) (Husk at udfylde felterne 49 til 53)
ALLE MÅL ANGIVES I CENTIMETER)
--------
49. Livvidde:
50. Brystvidde:
51. Ærmelængde fra skulder til håndled:
52. Længde fra liv til ankel:
53. Længden fra nederste nakkehvirvel til ankel:
----
54. Ungefest. Hele aftenen inkl. spisning.  Mandag kl 18:30 til 23:30. Pris kr. 125,-
----
55. Stjerneløb for 3-6 årige. Tirsdag 10:00-12:00. Gratis
56. O-løb for de 7-14 årige. Tirsdag 10:00-12:00. Gratis
----
57. Spillemandsworkshop for de 15 år og opefter. Tirsdag 13:00 - 17:00. Pris kr. 50,-
----
58. Aktiviteter onsdag 9:00 - 12:00
Deltagelse er gratis, men aht. forberedelse/bestilling af materialer ønskes en tilkendegivelse af, hvilken aktivitet du vil deltage i.
----
59. Workshop for unge på 15 år og opefter:  Sving jer i dansen til fed folkemusik.
Onsdag 15:30 - 18:00. Pris kr. 50,-
----
60. Workshop for unge på 15 år og opefter:  Skotsk og walisisk dans og musik.
Torsdag 16:00 - 18:00. Pris kr. 50,-

UDFLUGTER MV.

----------------------------------

61. Morgenvandring i Østerådalen. Pris kr. 50,-. Mandag og torsdag kl.07:00 - 09:00
----
62. Byvandring i Aalborg. Pris kr. 50,-. Torsdag 14:00 - 16:00
Max. 25 deltagere pr. tur
----
63. Street Art i Aalborg. Pris kr. 75,-. Guidet tur torsdag kl. 10:00 - 12:00 og kl. 14:30 - 16:30.
Turene tirsdag er desværre aflyst. Max. 25 deltagere pr. tur.
----
64. Udflugt til Vikingemuseet Lindholm Høje. Guidet tur tirsdag kl. 12:30 - 14:30. Pris kr. 130,-
Max. 50 deltagere.
----
65. Udflugt til Egholm. Pris kr. 60,-. Guidet tur tirsdag kl. 15:30 - 17:30. Max. 50 deltagere.
----
66. Udflugt til Thingbæk Kalkminer. Turen er desværre udsolgt, og kan ikke bestilles.
----
67. Udflugt til Godthåb Hammerværk. Pris kr. 75,-. Tur med rundvisning fredag kl. 10:00 - 12:00
Ca. 12 deltagere pr. gruppe
----
68. Udflugt til Alderslyst Vingård. Pris kr. 125,-. Tur med rundvisning torsdag kl. 10:00 - 12:00
Max. 49 deltagere.
----
69. Udflugt til Søgaards Bryghus. Pris kr. 160,-. Fredag kl. 11:00 - 12:30.

DIV. ARRANGEMENTER

----------------------------------

70. Festforestilling - billet (tilskuer). Pris kr. 100,-. Fredag kl. 16:00 - 18:00.
----
71. Kirkekoncert - billet (tilskuer). Pris Kr. 50,-. Tirsdag kl. 16:30 - 17:30.
----
72. Musikalsk foredrag. For dansere og spillemænd. Søndag kl. 16:30 - 18:00. Kr. 50,-
----

FORPLEJNING
Bestilling af morgenmad. Kr. 35,- pr. dag. Morgenmaden er ens alle dage.

----------------------------------

73. Morgenmad mandag.
74. Morgenmad tirsdag.
75. Morgenmad onsdag.
76. Morgenmad torsdag.
77. Morgenmad fredag.
78. Morgenmad lørdag.
----

Bestilling af aftensmad. Kr. 100,- pr. dag.    Se menuen under de enkelte dage.

----------------------------------

79. Aftensmad mandag. (hakkebøf m/bløde løg, hvide kartofler, brun sovs og frisk salat)
80. Aftensmad tirsdag. (½ ovnstegt kylling m/syltede agurker, hvide kartofler, brun sovs og frisk salat)
81. Aftensmad onsdag. (oksefilet m/små krydderkartofler, bearnaisesovs og frisk salat)
82. Aftensmad torsdag. (hamburgerryg m/flødekartofler og frisk salat)
83. Aftensmad fredag. (kylling i rød karrysovs på kokosmælk m/ris og frisk salat)
---
84. Evt. en kort bemærkning.
Se vejledningen ved behov for Handicapplads/-parkering eller lignende.
Med din registrering giver du tilladelse til at vi opbevarer de persondata om dig som du har oplyst i denne tilmelding, og som er relevante og tilstrækkelige i forhold til formålet. Vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning. Vi videregiver ikke dine oplysninger til en 3-part, men opbevarer dem sikkert i henhold til gældende persondataforordning. Dog vil navn og kontaktoplysninger blive delt med regionsrepræsentanten, hvis du vil deltage i regionens arrangementer under stævnet. Såfremt du ønsker at få oplyst, hvilke oplysninger vi opbevarer, kan du rette henvendelse til sekretariatet på adressen info@dans-danmark.dk. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det gør du ligeledes på ovennævnte mailadresse.-

Klik på "Tilføj til kurv" når alle oplysninger og bestillinger er udfyldt for én person. Der kan så tilmeldes en "ny person".
Hvis en person ikke kan tilføjes i indkøbskurven, så se i det røde felt foroven på siden. Det kan være at der er glemt et obligatorisk felt
I indkøbskurven vises den samlede pris for hver person og et totalbeløb for alle tilmeldte.


BEMÆRK: Når alle bestillinger er registreret i indkøbskurven, vælges "Gennemfør og betal", der så åbner en betalingsside.

----------------------------------





   


Dans-danmark.dk