Denne side er ikke egnet til visning på en smartphone.
Det anbefales at bruge en computer med en større skærm.

Tilmeld event

  Hjælp
Her kan du finde alle de events du kan tilmelde dig.

Find events ved at klikke på søge-knappen forneden. Inden du klikker på Søg for at finde en event, er der nogle kriterier du kan udfylde for at gøre søgningen mere præcis:

  • Arrangør: Hvem er arrangør af eventen?
  • Dato: Hvornår foregår eventen (fra og til)?
  • Event titel: Hvad er titlen på eventen?

Klik herefter på Søg og der vil nu komme de events frem, der matcher dine kriterier. Klik på "Vælg" ud for den ønskede event og eventen vil dukke op.

Udfyld felterne og tryk Gem. Du er nu tilmeldt.

Bemærk du kan også finde alle de events, der er relevante for dig, ved at se under din forening og menupunktet "Events".


Søg anden event

Event Titel Tilmelding til Landsstævne 2025
Arrangør Dans Danmark
Dato 15-07-2025 08:00 - 18-07-2025 23:59
Pris 25,00
Sidste dato for tilmelding 15-07-2025

Dans Danmarks og Spillemandskredsens  

Landsstævne for folkedansere og spillemænd i Thyholm


15. til 18. juli 2025


Endagsarmbånd kan bestilles og betales her eller de kan købes på stævnekontoret under stævnet.

Legestuearmbånd der gælder en enkelt aften kan kun købes på stævnekontoret.





Navn
(*)
E-mail
(*)
Gentag e-mail
(*)
4. Adresse
(*)
5. Postnummer
(*)
6. By
(*)
7. Telefon - skriv uden mellemrum
8. Mobiltelefon - skriv uden mellemrum
---
9. Vælg dit stævnearmbånd Armbånd gælder for hele stævnet UNDTAGEN:
Endagsarmbånd:Vælg først "Endagsarmbånd" i dette felt, og derefter hvilke dag(e) i de næste felt(er).
Endagsarmbånd giver adgang til åbne arrangementer hele dagen fra kl. 09:00.
Hvis du er hjælper for stævneudvalget.(Spillemand på vagtplan er IKKE hjælper ) Vælg "Hjælper" i dette felt, og derefter "hjælpertype" i felt 14.

(*)
10. Endagsarmbånd til tirsdag den 15. juli
11. Endags armbånd til onsdag den 16. juli
12. Endagsarmbånd til torsdag den 17. juli
13. Endagsarmbånd til fredag den 18. juli
14. Jeg tilmelder mig som hjælper på stævnet.
(Efter aftale med stævneudvalget. Læs vejledningen inden du tilmelder dig)

Hvis du har valgt stævnearmbånd som medlem af Dans Danmark eller Spillemandskredsen, skal medlemsnummer og forening/enkeltmedlem angives herunder:

----------------------------------

15. Medlemsnummer i Dans Danmark eller Spillemandskredsen
16. Vælg Forening, Enkeltmedlem eller Spillemandskredsen
(Har også betydning for evt. camping/skolelogi)
---
17. Jeg tager en foreningsfane med

Stævneemblem og T-shirts:

----------------------------------

18. Jeg bestiller et stævneemblem.  Pris kr. 50,-
---
19. Stævne T-shirt, Damemodel. ANTAL: Pris kr. 110,- pr stk. (Husk at vælge størrelse i næste felt.)
20. Stævne T-shirt, Damemodel. STØRRELSE:
---
21. Stævne T-shirt, Herremodel. ANTAL: Pris kr. 110,- pr stk. (Husk at vælge størrelse i næste felt.)
22. Stævne T-shirt, Herremodel. STØRRELSE:
---
23. Stævne T-shirt, Børnemodel. ANTAL: Pris kr. 90,- pr stk. (Husk at vælge størrelse i næste felt.)
24. Stævne T-shirt, Børnemodel. STØRRELSE:
---

LOGI PÅ STÆVNET:

----------------------------------

25. Vil du bo på stævnecamping eller skolelogi, eller finder du selv logi andet sted?
(Typen af evt. logi på stævnet vælges i de næste felter) Skal udfyldes af alle
(*)

Hvis du vil bo på camping skal ét af felterne 26, 27 eller 28 udfyldes
Hvis du vil bo på skolelogi skal felt 32 udfyldes.

----------------------------------

26. Enten: Jeg BESTILLER EN PLADS til et telt/campingvogn på max. 6,5x8 m. på:
(Husk også at udfylde felt 29 og 30.)
(Iflg. brandmyndighedernes bestemmelser skal målene tages fra campingvognens «kasse», dvs. uden trækstang.)


27. Eller: Jeg BESTILLER EN STOR PLADS til et telt/campingvogn på max. 6,5x16 m. på:  Pris kr. 250,-.
(Husk også at udfylde felt 29 og 30.)

28. ELLER: Jeg vil bo på camping HOS EN ANDEN DELTAGER, DER ALLEREDE HAR BESTILT EN PLADS PÅ: (Husk også at udfylde felt 30.)

29. Type på campingenheden.  Skal udfyldes hvis du har bestilt en plads.
(Hvis du har udfyldt pkt. 28 skal du IKKE udfylde dette felt)

30. Skriv et telefonnummer der er campingenhedens bestillingsnummer.
(Alle der vil bo på samme enhed skal skrive samme nummer)

31. Jeg bestiller også plads til et fællestelt:
Almindelig plads til telt 6,5 x 8 m. Kr. 250, Stor plads til 6,5 x 16 m. kr. 460.

---
32. Jeg bestiller skolelogi.

Campingpladser og skolelogi fordeles foreningsvis, så vidt det kan lade sig gøre, men ved at angive et alternativt gruppenavn herunder kan I blive indkvarteret sammen på tværs af foreninger

----------------------------------

33. Alternativt gruppenavn:  (Alle deltagere i gruppen skal skrive det samme navn)

DANSEARRANGEMENTER

----------------------------------

34. Workshop "Ragna Tang Danse"  Kr. 75,-. Tirsdag kl. 10:00 - 12:00.
35. Workshop "Danse fra Hardsyssel og Thy"  Kr. 75,-. Onsdag kl. 09:00 - 10:30.
36. Jeg deltager i fællesdanse - Træning og opvisning
Træning torsdag 9.00-10.30 og opvisning ved Struer-dagen torsdag kl. 12.30-14.30 (gratis)
37. Jeg deltager i plejehjemsopvisning (gratis)

SPILLEMÆND

----------------------------------

38. Jeg tilmelder mig som spillemand på instrument: (med - eller uden en vagtplan)
---
39. Jeg tilmelder mig som aktiv spillemand til rådighed på vagtplan m.v. (15 timer)
Du kan tilmelde dig som voksen 26+ eller ungdom 15-25 år.
---
40. Stævnevelkomst - deltager som spillemand.  Tirsdag kl. 16:00. (Gratis)
41. Kirkekoncert - deltager som spillemand. (Gratis)
42. Dans og musik i Struer - deltager som spillemand. (Gratis)
43. Festforestilling - deltager som spillemand. (Gratis)
44. Spilleworkshop "Traditionel Thy-musik". Kr. 75. Tirsdag kl. 10:00 - 12:00.
45. Gruppenavn hvis I vil spille som gruppe ved f.eks. i musikcaféen, ved småkoncerter e.l.
(husk også at udfylde næste felt)
46. Telefonnummer til gruppens kontaktperson:.

BØRN OG UNGE

----------------------------------

47. Deltager i spilleworkshop (+10 år). Onsdag kl. 15:30 - 17:00 på instrument: (gratis)
Udfyld også næste felt hvis du deltager.
48. Jeg har spillet i antal år:
---
49. Ungefest. Spisning og bal. (13 til 30 år). Pris kr. 100,-. Onsdag kl. 18:00 - 20:30
50. Deltager i stjerneløb. Tirsdag kl. 10:00 - 11:00. (Gratis)
51. Deltager i bål/hyggeaften. Tirsdag kl. 20:00 - 21:30. (Gratis)
52. Deltager i tur til Sydthy Svømmebad. Tirsdag kl. 12:00 - 14:30.
Entre betales direkte til svømmehallen ved indgangen .
53. Delt. i workshop Flash-mob (+8 år) (Gratis)
Onsdag 10.00-12.00 og torsdag 10.00-11.00 samt fremvisninger.
54. Deltager i workshop Different Styles. (+ 9 år) Onsdag kl. 13.00-14.30. (gratis)
55. Deltager i workshop Stomp. Fredag kl. 10.00-11.30. (gratis)

UDFLUGTER MV.

----------------------------------

56. Guidet morgenvandring. Kr. 50,00. Maks. 20 deltagere pr. tur.
57. Guidet byvandring i Struer. Kr. 50,00. Maks. 25 deltagere pr. tur.
58. Guidet rundvisning i B&O-udstillingen, Struer Museum. Kr. 160,00. Maks. 25 deltagere pr. tur.
59. Rundvisning i Aagaards Ølleri + ølsmagning på Café Røgter. er desværre fuldtegnet.

DIV. ARRANGEMENTER

----------------------------------

60. Kirkekoncert. Onsdag kl. 16:00 - 17:00. Kr. 50,00.
61. Festforestilling. Fredag kl. 16:00 - 17:30. Kr. 100,00.

DRAGTWORKSHOP arr. af Dansk Folkedragtforum

----------------------------------

62. Dragtworkshop i pibning. Kr. 75,00. Onsdag kl. 10:00 - 13:00. Maks. 10 deltagere.

FORPLEJNING

----------------------------------

63. Morgenmad tirsdag. Kr. 45,00.
64. Morgenmad onsdag. Kr. 45,00.
65. Morgenmad torsdag. Kr. 45,00.
66. Morgenmad fredag. Kr. 45,00.
67. Morgenmad lørdag. Kr. 45,00.
---
68. Aftensmad mandag.   Frikadeller med kartoffelsalat og tærte med salat. Kr. 100,00.
69. Aftensmad tirsdag.   Svinemørbrad i flødesovs med ris og salat. Kr. 100,00.
70. Aftensmad onsdag.   ½ grillkylling med kartofler og sovs. Kr. 100,00.
71. Aftensmad torsdag.   Tarteletter ad libitum med forskelligt fyld. Kr. 100,00.
72. Aftensmad fredag.   Fællesspisning - Grill-buffet. Kr. 165,00.
-----
73. Evt. en kort bemærkning.
Se vejledningen ved behov for Handicapplads/-parkering eller lignende.
Med din registrering giver du tilladelse til at vi opbevarer de persondata om dig som du har oplyst i denne tilmelding, og som er relevante og tilstrækkelige i forhold til formålet. Vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning. Vi videregiver ikke dine oplysninger til en 3-part, men opbevarer dem sikkert i henhold til gældende persondataforordning. Såfremt du ønsker at få oplyst, hvilke oplysninger vi opbevarer, kan du rette henvendelse til sekretariatet på adressen info@dans-danmark.dk. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det gør du ligeledes på ovennævnte mailadresse.-

Klik på "Tilføj til kurv" når alle oplysninger og bestillinger er udfyldt for én person. Der kan derefter tilmeldes en "ny person".
Hvis en person ikke kan tilføjes i indkøbskurven, så se i det røde felt foroven på siden. Det kan være at der er glemt et obligatorisk felt
I indkøbskurven vises den samlede pris for hver person og et totalbeløb for alle tilmeldte.


BEMÆRK: Når alle bestillinger er registreret i indkøbskurven, vælges "Gennemfør og betal", der så åbner en betalingsside. Du skal måske scrolle op for at se betalingssiden.

----------------------------------





   


Dans-danmark.dk